niedziela, 11 września 2016

24 fakty z okazji 24 urodzin



Nie, niestety nie żartuję i mam już 24 lata (powiedziałam to, uff)
Tak, wiem że nie wyglądam. Nic nie poradzę :) 


  1. Jestem uzależniona od kawy.
  2. Nie jestem przesądna.
  3. Mam wszystkie cechy mojego znaku zodiaku, czyli Panny.
  4. Miłościami mojego życia są książki, muzyka i fotografia.
  5. Chciałabym pisać książki, ale tego nie potrafię. Chciałabym tworzyć muzykę, ale tego też nie potrafię. I uwielbiam robić zdjęcia, mimo iż tego nie potrafię, a co :)
  6. Marzę o tym, by zamieszkać w Hiszpanii, lub chociaż wyjechać na miesiąc, bądź dwa.
  7. Nie ukończenie studiów zawsze będę uważała za największą porażkę w moim życiu.
  8. Jestem wredna i złośliwa, kiedy ktoś na to zasłuży to nawet bardzo.
  9. Kiedy kocham to całkowicie, bezgranicznie.
  10. Nie wyobrażam sobie życia bez książek, lubię je dotykać, ustawiać, przestawiać, głaskać, mieć. I czytać! Oczywiście czytać też.
  11. Mam anorektyczne spojrzenie na swoje ciało, nie pomaga waga, rozmiar ubrań, nic.
  12. Uważam, że wieczór z książką i dobrą herbatą to cudownie spędzony czas, obojętnie od dnia tygodnia.
  13. Rozmawiam ze zwierzętami, tak jak z ludźmi.
  14. Zdarza mi rozmawiać z rzeczami, ale ćśś :)
  15. Większość mojej szafy jest w kolorze czarnym, szarym i fioletowym. Inne kolory można spotkać w pojedynczych sztukach.
  16. Chciałabym się zdrowo odżywiać, ale nie potrafię być w tym postanowieniu konsekwentna.
  17. Uważam, że uprzejmość, nawet dla obcych ludzi, nic nas nie kosztuje i warto o tym pamiętać.
  18. Jestem sentymentalna, bardzo, okropnie.
  19. Muszę być przykryta, gdy śpię. Nawet w lato, co bywa kłopotliwe.
  20. Nie lubię oglądać telewizji.
  21. W całym życiu wypaliłam może z 5 papierosów.
  22. Uwielbiam wszelkiego rodzaju prace manualne/plastyczne. Kolorowanie, składanie, wycinanie, wyszywanie itd.
  23. Jestem dosyć zamknięta w sobie. Ciężko mi zaufać innym, mówić o swoich uczuciach.
  24. Chcę się doskonalić, być lepszą osobą (mam dla kogo się starać :)).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz